TIP #1 - INFERNO

by - ledna 29, 2017

 Nejtemnější místa v pekle jsou vyhrazena těm, kdo si v časech mravní krize zachovají neutralitu.

První knižní tip není nic jiného než knižní počin mého oblíbence, spisovatele Dana Browna.
Jde o jeho asi o šestou knížku kterou vydal a taky je ze všech nejaktuálnější i když byla vydaná skoro před čtyřmi roky. Knížka INFERNO je řazena do série s harvardským profesorem Robertem Langdonem, a tak bylo jasné že bude stejně skvělé jako všechny předchozí tři díly.
Inferno v překladu znamená peklo a vlastně to celé vystihuje děj knížky kdy se Langdon snaží zabránit zkáze celého lidstva.

Hledej a nalezneš
Začíná to vlastně tím kdy se profesor probudí v nemocnici a absolutně neví jak se tam dostal či co dělal minimálně 24hodin předtím. Zjistí však pohledem ven že se nachází v centru Florencie a že se ho záhadná žena pokusila zabít. Zachránila ho mladá a krásná sestřička Sienna která mu pomůže uprchnout. Langdon ale neví nic pouze se mu vracjí málé útržky, má divné vize a stále slyší slova Hledej a nalezneš. Najde zvláštní kovový váleček který jim ukáže cestu kam se vydat a co mají dělat. Začíná zběsilá honička za záchrannou, ale kdo je vlastně ten zlý nepřítel ?

Dobrodružství?
Ano, dá se říct že jsem knížku přečetla naprosto jedním dechem. Od začátku nevíte kdo vlastně je ten
nepřítel, a nepoznali by jste ho ani kdyby byl vedle vás... Pokud Vás trošku baví dějiny a především dějiny z té umělecké stránky mohu jen a jen doporučit. To však není jen Vám ale i těm kteří mají rádi trošku rychlejší čtení a takovou zapeklitou detektivku. Co jsem zatím četla od Browna tak tohle je jedna z mých velkých srdcovek. Co musím taky hodně pochválit jsou kresby (ilustrace) v knížce, když Langdon najde zvláštní mapu či kód tak je i v knížce aby jste to také viděli a možná mohli i prozkoumat to co luští, to mi příjde jako hodně dobré a u moc knížek jsem zatím neviděla... Pokud se bojíte že jste nečetli předchozí díly a chcete si přečíst Inferno, žádný problém knížky na sebe tolik nenavazují tím že v každé řeší něco jiného....

Takže za mě velký doporučení !

Autor : Dan Brown
Originální název : Inferno
Rok vydání : 2013
Počet stran : 424
Nakladatelství / Překlad : ARGO / Michala Marková a David Petrů
Žánr : Thrillery
*Psala :Marci

You May Also Like

8 komentářů

  1. Skvělý tip :) Knihu jsem četla a byla nadšená :) Ale tak mě baví všechny knihy od Browna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ostuda ale ještě jsem od něho vůbec nic nečetla!
    Ale já to opravdu už napravím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Inferno je skvělý, i když se přiznám, že mě Brownovy dřívější knihy asi bavily o trochu víc. To ale nic nemění na tom, že se nemůžu dočkat jeho nové knihy, snad už to bude brzy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Citát použitý na začátku článku se mi moc zalíbil už v knížce. Inferno považuju za Brownovu nejlepší - četla jsem Šifru, Anděle a démony i Ztracený symbol, ale s Infernem si nastavil laťku solidně vysoko :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme všem za pár řádku ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Inferno jsem četla nějaký ten pátek nazpět a líbilo se mi, nicméně po další autorově knize už asi nesáhnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu myslím si že píše docela specifický knížky o dějinách umění s trochou toho adrenalinu a né kždému to sedne :)

      Vymazat

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !