Uvnitř mé hlavy

by - ledna 03, 2017

Někdy mám pocit, že lidé považují realitu za samozřejmost.
Alex je divná; alespoň tak ji vnímá její okolí. Přitom má jen vlasy červené jako kečup a fascinují ji živí humři v nádrži supermarketu, trpí paranoiou, že ji pronásledují komunisti nebo že jí někdo otrávil jídlo. Trpí totiž schizofrenií a plete si vlastní halucinace s realitou. Někdy jde obojí od sebe jen těžko rozlišit, jedinou její jistotou je mladší sestra Charlie a Kouzelná osmička, dětská hračka, se kterou se často radí. Pro jistotu má u sebe Alex taky fotoaparát a v případě nouze si věci a lidi fotí, aby měla jistotu, že nejsou jen jejím přeludem. Za přelud považuje nejdřív i Milese, nejdrsnějšího týpka ze školy. Nevymyslela si ho náhodou? Proč by zrovna on měl mít o jejií společnost zájem?

Jak jsem ke knížce přišla? 
Tato knížka si mě nezískala vzhledem (i když taky nevypadá špatně) ale spíě anotací a hodně kladných recenzí. Přiznávám že jsem dlouho dumala jestli si román pořídím ale nakonec jsem do toho šla a tady já má recenze :)

Je to fantazie nebo realita ? 
Co když jsem si tě vymyslela ?
Ač romány nemusím a vždycky mi na nich něco vadí u téhle knížky jsem byla velice překvapená tím jak mě dostala... Hlavní hrdinka Alex je trošku zvláštní nebo spíše trpí paranoiou a tím je to vlastně tak krásně zvláštní. Nosí sebou foták a když se jí něco nelíbí nebo jí příjde divné okamžitě si to vyfotí a pak se na to počase podívá aby zjistila jestli to byla zase její fantazie a nebo skutečnost.

 Asi největší realita je její sestra Charlie a Kouzelná osmička se kterou se často radí. Největší dobrodružství začíná když musí nastoupit na novou střední školu do posledního ročníku, kde pozná až trošku nerada své nové přátelé a snad i lásku ? Ano, začne se kolem ní motat tajemný mladík Miles kterého si od první chvíle naprosto zamilujete! Strašně mě bavilo s Alex zkoumat jestli co to vyděla je opravdu realita a nebo jestli je to zase jen a jen fantazie. Občas si myslíte že to je fakt hrozný výmysl její hlavy ale nakonec zjistíte že vlastně vůbec nevíte co je co. Když si Alex nakonec najde přátelé a  i Miles stojí při ní zjistí že už jí ani foťák nepomůže a je čas to nějak řešit....


Uvnitř mé hlavy...
Byla jsem a budu nadšená z téhle knížky pokaždé když si do ní začtu. Na to že autorka psala svůj první román myslím že nám má ještě co říci. Pokud tam bylo něco co mi vadilo nebo nedávalo smysl tak jsem to vůbec nepoznala. Jo vlastně myslím že by to mohlo být delší !  Knížku bych doporučila všem co mají rádi romány ale i těm kteří zas tolik romány nemusí ale také si občas příjdou že ta realita je fakt úlet ! :)


MOJE HODNOCENÍ  89%

Autor : Francesca Zappia
Originální název : Made You Up
Rok vydání : 2016
Počet stran : 368
Nakladatelství / Překlad : Yoli / Simona Klára Kučerová
Žánr : Román
 *Psala : Marci



You May Also Like

2 komentářů

  1. Knížku mám ve svém seznamu poměrně dlouho, chystám se na ni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ty romantické knížky moc nejsem ale tuhle miluju ! :)

      Vymazat

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !