Jak poznat psí duši

by - dubna 23, 2017

Vždycky stojím a budu stát na straně zvířat, i kdyby to mělo být proti lidem.
Rudolf Desenský

Dneska pro Vás trošku jinačí knížku než normálně mívám :) Kdo mám rád pejsky myslím že si přijdete na své :)

Zkušenosti a rady
Tohle hlásá knížka už na svém obalu. Dostala jsem se k ní díky pořadu Kočka není pes, kde právě autor Rudolf Desenský účinkuje a pomáhá majtelům co dělat když máte problém s pejskem. Když jsem pak koukala zda  nemá nějaké knížky vyskočily na mě tři jednou z nich je právě tato. 
Knížka je naprosto skvěle napsaná, dozvíte se jak přišel ke psům, popisuje svoje začátky a že měl vlastně velkou alergii na psy. Píše o svých psech, o tom že nejde o psy ale spíš o tom že lidé psům nerozumí. Nejzajímavější mi asi příjde i to že se hodně naučil od vlků... dokáže si poradit i s agresivními psy a i on má doma několik psů kteří jsou převychovaní a hledá jim nový domov.

Když jsem se začetla strašně mě překvapilo jak moc je knížka nejen zajímavá ale čtivá. Desenský do mě doslova hustil jednu radu za druhou a já už přemýšlela jak to zavedu doma. To všechno je ještě doplněno o otázky lidí a i odpovědi Desenského, takže pokud máte nějaký problém může se stát že i ten právě v knížce je a dokážete ho s pejskem řešit. Dokonce i to co považoval Desenský za důležité je přebarvené do modré aby jste si to zapamatovaly. Mě osobně to moc pomohlo.


Poznala jsem psí duši ?
Nevím jestli jsem poznala duši svého mazlíčka ale ano pomohlo mi poznat to jak reaguje na moje povely, proč dělá to co dělá  a hlavně jak mu vysvětlit že to myslím dobře. Jsou tam i docela vtipné pasáže kdy lidé se snaží psovi vysvětlit že to nemá dělat a Desenský se zase snaží vysvětlit že na to aby ,,tohle,, pes pochopil by člověk musel psa naučit češtinu. Za mě můžu naprosto doporučit, jelikož jsem doma hned zavedla přísnější režim a řeknu vám pejsek poslouchá :) Takže pokud nevíte jak naučit pejska aby netahal, nebo aby poslouchal vaše povely či dokonce pomoct s výběrem pejska pořiďte si knížku :)

Rudolf Desenský (* 28. srpna 1969) je český kynolog, etolog, psycholog psů a odborník na problémové psy. Jeho knížky jsou : Jak poznat psí duši, Pes přítel člověka a PSI - Poradna, Souvislosti, Informace








MOJE HODNOCENÍ  95%


Autor : Rudolf Desenský
Originální název : Jak poznat psí duši
Rok vydání : 2008 / 2016
Počet stran : 181
Nakladatelství / Překlad :
Žánr : Naučná literatura, Psi


 *Psala : Marci

You May Also Like

2 komentářů

  1. Skvělá recenze :) Pejska nemám, ale mám je ráda, takže i knihy o nich a jejich duši si ráda přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! Ano přečti...Je to zajímavé i pro lidi kteří nemají pejsky, už jenom tím jak se všechno naučil a co dokázal... :)

      Vymazat

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !