TIP #5 - Povídky

by - dubna 28, 2017

Chtěli by jste, nějaký knížní TIP? Jeden pro Vás mám !
Co třeba povídky od  E.A. Poea ?


Jáma a kyvadlo a jiné povídky,  jsou sbírky 19 hororových povídek kam patří například úvodní Jáma a kyvadlo, nebo třeba známejší Zrádné srdce, Černý kocour či Zlatý Brouk. Z méně známých jsou tu třeba Brýle, Tři neděle v týdnu či Oválná Podobizna.

Musím říct že některé povídky jsou hodně krátké a když říkám krátké tak třeba na 3-4 stránky.. Ale i na těch pár stránkách zažijete tíseň, hrůzu avšak já jsem se u jedné i zasmála. Je to knížka která ve vás po dočtení nechá tolika pocitů že nebudete vědět co s nimi, v nejlepší případě budete po dočtení sedět a otupěle koukat a říkat si : To vážně ? Já jsem dočetla povídky takřka nedávno a ještě teď když píšu tenhle článek, přemýšlím nad některýma povídkama.

Jelikož jsem někde četla článek o povinné četbě dostala jsem chuť nějaké z nich zkusit a protože já mám ráda horory, tak co by to bylo za fanouška kdyby si nepřečetl knížku hororových povídek, od zakladatele tohodle žánru ?
Určitě tam jsou i povídky které nemají takové grády nebo mě se třeba nelíbily ale věřím že mezi 19 povídkami si každý najde to svoje.

Určitě bych řekla že nadšení budou čtenáři kteří normálně ty horory čtou nebo těm kterým nevadí že se budou občas trošku bát :) Mě osobně se strašně líbila povídka Oválná Podobizna, samozřejmě Jáma a Kyvadlo, Zrádné srdce a hodně dobrá je i Podlouhlá bedna...

Edgar Allan Poe (19. ledna 1809, Boston – 7. října 1849, Baltimore) byl americký romantický básník, prozaik, literární teoretik a esejista.
Byl autorem zpravidla fantastických a mystických příběhů a zakladatelem detektivního a hororového žánru. Byl jedním ze tří dětí páru kočovných herců Elizabeth a Davida Poeových.



Rok vydání : 1842 ( 2016 - Beta - P. Dobrovský )
Počet stran : 376
Žánr : Povídky, Horor

 *Psala :Marci




You May Also Like

0 komentářů

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !