Nějaké nové přírustky?

by - července 21, 2017

Ahoj,
taky se tak trochu pečete? Ano, svítí sluníčko, to je super! Ale až takové dusno, že když se snažíte projít z jednoho pokoje do druhého tak vám teče pot z čela? No, asi to není nic pro mě :D


Ale pryč od počasí.
Dneska po dlouhé době přicházím s novým knížkami, které se dostaly do mé knihovny!

Nemusím pořád říkat, že jsem zamilovaná do detektivek od Jo Nesba a jako velká ostuda musím přiznat, že stále ještě nemám dočtenou celou sérii. Myslela jsem že to stihnu přečíst do vydání jedenáctého dílu Žízeň, ale asi jsem si dala moc velké sousto! Stihla jsem akorát dokoupit sérii.
Takže Přízrak a Policii. No jo no, já vím že jsem ostuda, ale na ty knížky se fakt moc těším a už slintám po Žízni! :D

Jo nesbo - Přízrak
Anotace: 9. díl krimi série o detektivu Harrym Holeovi. Harry Hole se po třech letech strávených v Hong Kongu vrací domů do Norska, nejde ovšem o žádnou zdvořilostní návštěvu. Po příletu okamžitě míří na policejní ředitelství, kde žádá svého někdejšího nadřízeného, aby se mohl ujmout vyšetřování již takřka uzavřeného a objasněného případu vraždy na drogové scéně. V Oslu se díky spolupráci nového sociálního úřadu a nového šéfa policejní složky pro potírání organizovaného zločinu snížil počet drogových gangů a značně klesl též prodej heroinu. V ulicích se však objevila nová droga jménem fiolin, opiát mnohonásobně silnější než heroin, jež vede méně často k předávkování, ale zato vyvolává mnohem silnější závislost. Harrymu je umožněno setkat se s domnělým vrahem. Jde o osmnáctiletého chlapce, jehož Harry dlouho neviděl, avšak který mu byl kdysi velice blízký. Jejich setkání není jediným překvapením, jež Harryho při vyšetřování čeká. Zpočátku vražda typická pro drogové prostředí se rozroste do rozměrů, o jakých se Harrymuani nesnilo. Sám se okamžitě ocitá ve značném nebezpečí, neboť se kvůli svým aktivitám stává velmi nepohodlnou osobou. Většina stop přitom ukazuje jediným směrem. Směrem vzhůru. A také vyšetřování vede k jedinému, nadmíru překvapivému vyústění.

Jo Nesbo - Policie
Anotace: 10. díl krimi série o detektivu Harrym Holeovi. Na místech, kde bylo v minulosti spácháno několik vražd, jež nebyly objasněny, jsou nalezeni mrtví policisté, kteří tyto zločiny tehdy vyšetřovali. Všichni byli rovněž zavražděni, a to nanejvýš brutálním způsobem. Policie postrádá jakoukoli stopu, a navíc se musí obejít bez svého nejlepšího vyšetřovatele. V nemocnici mezitím leží v kómatu těžce zraněný muž. Jeho pokoj střeží policisté a nikdo se nesmí dozvědět, jak se tajemný pacient jmenuje.
 


Před nedávnem jsem zalezla do Levných knih, jenom s vydinou, že se podívám. Překvapivě to skončilo s nákupem dvou knížek. Uvidíme jaké budou.

Peter Heller - Psí hvězdy
Anotace: Poté co na světě vypukla ničivá epidemie chřipky, zemřelo téměř 90 % populace. Hig, který tuto katastrofu přežil, našel útočiště na malém letišti poblíž svého domu. Moc mu toho nezbylo, jen stará cessna, pes a vzpomínky. Společně se sousedem Bangleym, bláznem do zbraní a vyvinutých žen, se snaží přežít útoky zlodějů a rabovačů. Hig pravidelně kontroluje okolí letiště ze své cessny a jednoho dne zaslechne ve své vysílačce útržek hlášení. Od té doby na něj nemůže zapomenout. Přežili snad nedaleko něj obyčejní lidé, kteří ho nechtějí jen oloupit a zavraždit? Po určité události se rozhodne opustit Bangleyho i poslední zbytky existenčních jistot a odletět dané místo prozkoumat… Peteru Hellerovi se v Psích hvězdách podařilo umně zkombinovat prvky dystopie, dobrodružného románu i melancholickou, ne však přeslazenou notu. Kouzlo příběhu tkví také v stylistické neotřelosti a strohosti vyprávění, díky nimž příběh působí až mrazivě skutečně.




Blake Crouch - Městečko Pines
Anotace: Agent tajné služby Ethan Burke do městečka přijíždí hledat dva pohřešované federální agenty. Úkol je jasný a zcela odpovídá práci, na jakou je Burke zvyklý. Netuší však, že ho ve zdánlivě idylickém městečku čeká řada nepříjemných překvapení. Po vážné automobilové nehodě skončí v nemocnici. Od místního psychiatra se dozví, že utrpěl poranění mozku a že rozhodně nemůže opustit nemocnici. Ethan ho neuposlechne a bez peněz a bez dokladů vyráží do města, aby se pustil do vyšetřování. Naráží na neochotu místního šerifa a řadu podivných osob, z nichž žádná není tím, kým se zdá. Nemůže se spojit se svými nadřízenými ani s manželkou a stále jasněji si uvědomuje, že se ocitl ve světě, jemuž nerozumí a v němž se necítí ani trochu bezpečně. Kniha Městečko Pines je další z řady mimořádně úspěšných knih Blakea Crouche, který je ve Spojených státech a mnoha dalších zemích celého světa znám jako autor napínavých příběhů na pomezí hororu, thrilleru a sci-fi. A právě tuto prověřenou kombinaci Crouch použil i v románu Městečko Pines, který vyniká svižnými, skvěle vypointovanými dialogy, přesvědčivou kresbou jednotlivých postav a především strhujícím příběhem s překvapivým rozuzlením, jež vám vyrazí dech. Městečko Pines nadchne všechny fanoušky Stephena Kinga, Petera Strauba a Paula Wilsona i milovníky Lynchova seriálu Městečko Twin Peaks, jímž se Crouch nechal podle svých vlastních slov inspirovat. A nejen je. Potěší každého, kdo má rád napětí a kvalitní literaturu.




Nevím, jak často chodíte do Levných knih. Já byla po dlouhém čase a udivilo mě, kolik nových knížek tam je. Hlavně kolik mě jich zaujalo a rozhoduju se, že se skočím podívat ještě jednou!
Byli jste tam teď někdo?


Čestli jste někdo tyhle knížky? Budu ráda když napíšete! :) 

Psala: *Marci



Vím, že tohle sem nepatří. Ale je to trošku důvod proč jsem se rozhodla napsat tenhle článek dnes.
Včera nás opustil skvělý zpěvák Chester Bennington z Linkin Park. 
Pamatuji si, že když jsem chodila na základní školu a rozjela se jejich kariéra na plné obrátky, všimla jsem si jich i já. Bylo to i písničkou Numb, kterou museli mít všichni v telefonu a předháněli jsme se v tom, kolik se jich tam vejde. Každou novou písničkou jsem je měla víc a víc ráda, i když moji rodiče to moc netěšilo. Mám v ryté i moje období černoty, kdy jsem chtěla nosit jen a jen tmavé oblečení a snažila se být pravou rockerkou. Ze všeho jsem vyrostla, až na lásku k jejich hudbě. Pro mě to bude stále nejlepší rocková kapela a když se mě někdo zeptá jaká hudba mě v životě ovlivnila, stoprocentně řeknu: „Přeci Linkin Park.“

R.I.P. Chester Bennington


You May Also Like

0 komentářů

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !