Tři vyvolení

by - července 06, 2017


Tam, kde jsme nechali Rolanda v prvním díle, tak právě tam, jsme se ocitli na začátku druhého. Putuje po pobřeží kde nic není. Když se probudí a ucítí vlhkost, nejen že jeho náboje navlhnou, ale z moře se vynoří humroidi, kteří ho napadnou. Pistolník přijde o prsty na pravé ruce a i nohy utrpí velké ztráty. Brzy přijde na to, že kousnutím se do jeho těla dostal jed a on bude umírat. Co bude dělat? Po několika dnech našel první dveře s nápisem Vězeň. Rychle po otevření zjistí, že se ocitl v těle někoho jiného a nejen to, i v jiné době. Tím pochopil, že tento člověk je prvním ze tři vyvolených, kteří mu mají pomoci v hledání Věže. Jenže Roland potřebuje léky. Pomůže mu Vězeň? Nebo snad Paní stínů?

Dveře do jiného světa
Ano, do toho našeho. Dokážete si představit, že přijdete do našeho světa a neznáte nic? Že auta jsou divné hlučné povozy bez koní, že letadlo je velký nebeský vůz a že vám divná vojákyně nabízí jakýsi tunový sendvič? U tohodle jsem se bavila asi nejvíc. Pokaždé když Roland otevřel dveře a zkoumal náš svět, jsem se chytala za břicho a smála se. Samozřejmě to nebylo jen o tom. V každých dveřích na Rolanda čekalo překvapení, kdo je vyvoleným, ale i to jakým životem žije, protože jak víme ovlivní pátrání po Věži. U prvních dveřích asi budete trošku zaskočeni a zmateni, asi jako já. Nebojte se nic, já se už u druhých  dveří zorientovala a chápala jsem jaký účel mají. Roland si pak svoje vyvolené „přenese“ do svého světa a bude s nimi putovat. Brala jsem to jako dobré zpestření, ale ne že by mi samotný Roland nějak vadil. Nebudeme-li počítat s dveřmi, je to jako kdyby jste četli Trosečníka, který se vláčí se svými vyvolenými za temným cílem. Každý z nich měl ve svém světe nějaký problém, měla jsem ale pocit, že když se dostali do Rolandova světa, bylo to jako kdyby na ně tento svět čekal. Všechno mělo svůj smysl.


Lepší než první?
Myslím, že o malinko. Jednička byla taková temná, nevěděli jste pomalu co se tam odehrává a jaký to má význam. Mělo to svoje kouzlo. Ve druhém díle jste leccos pochopili i když pořád prahnete po informacích. Tady jsem se ani chvilinku nenudila. Nakonec mě stejně překvapilo jak to všechno skončilo. Hlavně už po zavření knížky jsem se neubránila pomyšlení jak to všechno bude dál.
No? Začtete se do třetího dílu jménem Pustiny? Asi nemá smysl doporučit Vám druhý díl, když jste nepřečetli ani ten první, ale pokud máte rádi sci-fi romány - neváhejte! Mě teď po dlouhé době štve, že jsem nezačala číst už dříve.
 

Četli jste nějaký díl nebo znáte tuhle sérii od Kinga?

Ještě bych Vám chtěla popřát krásné slunné prázdniny s knížkami!
Mějte se krásně :)



MOJE HODNOCENÍ  95%

Autor: Stephen King
Originální název: The Drawing of the Three
Rok vydání: 1999
Počet stran: 426
Nakladatelství / Překlad: Beta - Pavel Dobrovský / Linda Bartošková
Žánr: Sci-Fi, Fantasy

Kde seženete nejlevněji knihu Tři vyvolení? Srovname.cz Vám poradí ! 

 *Psala : Marci

You May Also Like

1 komentářů

  1. Četla jsem pistolníka a byla to úplná pecka! Mám v plánu určitě pokračování :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme, že jste si našli čas nám napsat vzkaz !